قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟ سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت
سرخط خبرها

رونمایی از نمونه اولیه هدست واقعیت مجازی فیسبوک

  • کد خبر: ۸۴۰۰۵
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
رونمایی از نمونه اولیه هدست واقعیت مجازی فیسبوک
مارک زاکربرگ، مدیرعامل، و اندرو بوسورث، مدیر ارشد فناوری فیسبوک، نمونه اولیه هدست‌های واقعیت افزوده این شرکت را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشتند.

به گزارش شهرآرانیوز - مارک زاکربرگ، مدیرعامل، و اندرو بوسورث؛ مدیر ارشد فناوری فیسبوک، چند هفته قبل از برگزاری کنفرانس واقعیت مجازی فیسبوک، نمونه اولیه هدست‌های واقعیت افزوده این شرکت را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشتند.

هر دو مدیر فیسبوک تصاویری از خود منتشر کردند که در حال استفاده از نمونه اولیه هدست واقعیت مجازی این شرکت هستند. در حالی که هدست‌ها ممکن است به هیچ عنوان ارتباطی با محصول نهایی نداشته باشد، اما می‌تواند اولین نگاه رسمی به محصول واقعیت مجازی آینده فیسبوک ارائه کند.

زونمایی از نمونه اولیه هدست واقعیت مجازی فیسبوک

هدست زاکربرگ در این تصاویر شبیه به هدست‌های Oculus این شرکت است و به گفته او از وضوح سطح نمایشگر‌های رتینا اپل بهره می‌برند. هدست بوسورث طراحی جذاب‌تری دارد و شباهت زیادی با نقاشی‌ها و توضیحات ارائه‌شده از هدست واقعیت مجازی اپل دارد. به جز نظر مبهم زاکربرگ درباره این هدست، اساسا هیچ جزئیات بیشتری دباره توانایی آن‌ها وجود ندارد.

کنفرانس کانکت فیسبوک در تاریخ ۶ آبان ماه برگزار می‌شود و هنوز به طور قطعی مشخص نشده که هدست واقعیت مجازی آینده این شرکت در جریان این رویداد معرفی خواهد شد.

به نظر می‌رسد که بوسورث و زاکربرگ با انتشار این تصاویر به مفهوم متاورس اشاره دارند که به گفته شرکت فیسبوک یک دنیای مجازی است و می‌تواند نسخه بعدی اینترنت باشد.

در نهایت باید دید هدست واقعیت مجازی فیسبوک با چه مشخصات و ویژگی‌هایی معرفی خواهد شد. این شرکت ماه گذشته از با همکاری ری-بن از عینک هوشمند Ray-Ban Stories رونمایی کرده بود که مقامات حفاظت از اطلاعات ایتالیا و رگولاتور حریم خصوصی ایرلند نگرانی‌های خود از این دستگاه برای حفظ حریم خصوصی کاربران را اعلام کرده بودند.

منبع: دیجیاتو

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->